Ласкаво просимо в групу "Мама i малюк"! Всупереч назвi, сюди може приходити i тато, i бабуся, i няня - будь-який "свiй" для малюка дорослий.
Педагог створює середовище, проводить загальне заняття i може допомагати порадами, але основна частина навчання в Монтессорi-класi - це iндивiдуальна робота з матерiалами. Запропонуйте малюковi самому вибирати вид дiяльностi, зручне мiсце в класi, як довго вiн хоче займатися з тим чи iншим матерiалом.
Один з ключових принципiв Монтессорi-педагогiки звучить так: "Допоможи менi це зробити самому ". Не втручайтеся без необхiдностi, бiльше спостерiгайте, створюйте ситуації успiху, коли ваша дитина докладає значних зусиль для його досягнення, i тодi кожне заняття буде сприяти розвитку самостiйностi малюка.
Ось кiлька рекомендацiй, якi допоможуть вам цiкаво i якiсно працювати в класi.
Одна дитина - один дорослий. Якщо у вас двiйнята / трiйнята, подбайте про те, щоб у кожного малюка був досвiдчений i надiйний супутник. Якщо ж дитина одна, а охочих вiдвiдувати заняття багато, розподiлiть сили сiм'ї та ходiть по черзi.
Будь ласка, вимкнiть звук на телефонi, а в iдеалi - постарайтеся залишити телефон в сумцi. Тодi нi вас, нi дитини, нi iншi родини не зможе потривожити раптовий дзвiнок.
Активну участь в загальному заняттi - величезний крок для маленької людини. Дiткам необхiдно час, щоб освоїтися в класi, встановити довiрчi вiдносини з педагогом i асистентом, iншими сiм'ями. Не варто квапити дитину, якщо вiн ще не готовий спiвати, танцювати або повторювати новi слова. Спостерiгаючи за iншими людьми, малюк вже вчиться! Пiд час загального заняття можна тихенько працювати за столиком, читати книгу, просто сидiти осторонь.
Спiльне заняття - ваш подарунок дитинi. Вивчайте, розглядайте, малюйте, вирiзайте, пробуйте, читайте, нюхайте, прислухайтеся, повторюйте, придумуйте удвох! Нехай цей час буде по-справжньому щасливим та наповненим!