UMAMI
Umami — це місце, де ми не вчимо дітей, а лише створюємо умови, в яких їм цікаво навчатися. Ідея створити дитячий садочок Umami з'явилася ще 8 років тому, з появою в мене першої дитини, а потім і пошуками безпечного місця за межами будинку, де б вона могла проводити час, спілкуватися з однолітками та дорослими, рости і розвиватися. На жаль, на той час нічого подібного в Україні я не знайшла, і стала займатися з дитиною сама. Згодом ми переїхали в Австрію, і там я побачила, які можуть бути дитячі садочки й школи, стосунки між учителем та учнем. І мене це надихнуло. З того часу, під час подорожей, я обов'язково відвідую дитячі садочки та школи, занотовую все, що хочу перейняти або навпаки, чого точно не хочу. За цей час я познайомилася з багатьма професіоналами своєї справи, сама пройшла навчання на педагога у тренерів Голландської школи Монтессорі та точно зрозуміла, що я готова і потрібно починати!
Юлiя, засновниця UMAMI
Команда
Про нас
Лоліта
У мене педагогічна освіта, і ще в студентські роки, коли я проходила практику в школах та була вожатою в дитячих таборах, я розуміла, що з традиційною освітою щось не так. Потім, дізнавшись про підход Монтессорі на курсах від NMV і AMI, я усвідомила, що ця методика є втіленням всіх моїх переконань щодо виховання дітей. Після закінчення інституту, моя діяльність була більше спрямована в адміністративну сферу, де я і відкрила в собі організаторські та управлінські здібності.

Після того, як я закінчила МВА, у мене з'явилася можливість отримати ідеальну роботу, де поєдналися два моїх профільних напрямки, — бути директором UMAMI.
Ольга
Мене звати Ольга, все свідоме життя я цікавлюся педагогікою. Мені подобається втілювати принципи філософії Марії Монтессорі не лише у класі, а й у багатьох інших сферах спілкування з дітьми: у домашньому вихованні, спорті, на музичних заняттях, літературному та кулінарному гуртках тощо.
Маю кількарічний досвід роботи у тоддлер-класі, а також необхідні знання для викладання у класі 3-6.
Цікавлюся новітньою філософією освіти, етнопедагогікою загалом і втіленням національних освітніх ідеалів у різних культурах зокрема. Розробляю матеріали для домашньої дошкільної освіти, що базується на педагогічних здобутках Марії Монтессорі.
Займаюся волонтерською діяльністю, пов'язаною з інклюзивною освітою, з 2007 року.

Одне з моїх найбільших захоплень — дитяча література. Популяризую сімейне читання, роблю огляди на дитячі книги, проводжу майстер-класи зі створення книжок для найменших діток, веду літературний гурток, роблю записи аудіокниг для дошкільнят. Брала безпосередню участь у створені дитячої сільської бібліотеки. Вірю, що прищеплена змалку любов до читання — одна з найкращих інвестицій в освіту дитини.

Володію розмовною англійською, маю досвід усного перекладу (англійська/ українська). Вивчаю арабську та тюркські мови. Маю музичну освіту (фортепіано), співаю та граю на блок-флейті. Постійно поглиблюю знання з дитячої психології, невідкладної медичної допомоги та здорового дитячого харчування.
Дуже тішуся, що ідеї Марії Монтессорі поволі модернізують сучасний український освітній простір. Впевнена, що чим більше садочків та шкіл свідомо будуватимуть свою роботу за принципами поваги до дитини, слідуванні за її інтересами, намагатимуться розкрити унікальний потенціал кожного малюка, тим швидше настануть довгоочікувані докорінні позитивні зміни у нашому суспільстві та далеко за його межами! Бо, як слушно зауважила Марія Монтессорі, кожна новонароджена дитина — надія та обіцянка людству.
Ольга
Я дитячий педагог за першою освітою і зараз навчаюся на магістратурі з психології.

У Монтессорі метод прийшла через своїх дітей. Коли 9 років тому у мене народився син, як педагог за освітою, я хотіла знайти для нього не просто садочок, де він би проводив час, а місце, де він був би щасливий і отримував нові знання, міг розвиватися своїм власним шляхом. Я довго вивчала методики виховання, яких зараз багато на ринку, і зрозуміла що тільки Монтессорі метод заснована на науковій педагогіці з урахуванням дитячої вікової психології. І зробила правильний вибір. Мій малюк змінювався на очах, щодня з радістю ходив до садочку і розповідав мені про свої захоплення. Коли у мене народилася дочка, я вирішила сама отримати Монтессорі освіту, закінчила курс асистента раннього дитинства 0-3 і 3-6 АМІ диплом і курси педагога Aвстрійской монтессори академії віку 0-3 і 3-6. Після того, як отримала таку величезну кількість унікальної інформації, я зрозуміла, що це моє покликання.

Закохана в свою роботу і вважаю її найважливішою в світі, так як я допомагаю маленьким людям знайомиться з цим світом, закохуватися в нього і створювати самого себе.
Тетяна
Я народилася в Німеччині, в садок ходила в США, де і вивчила мову, зросла в Україні. Жила, працювала в США, Перу. Знаю російську, українську, іспанську, англійську мови. Вивчаю польську і американську мову жестів. Маю багатолітній досвід роботи з дітьми від 0 до 6 років, працювала волонтером. Матір. У вільний час читаю і вивчаю книги про виховання, дитячий розвиток. Люблю подорожувати.

В класі я розмовляю з дітьми тільки англійською. Це те, що я роблю роками, і результати вражають! Ви напевно знаєте, що говорити - це навичка, яка вдається найскладніше. Проходить кілька місяців і мої діти вже починають будувати свої власні речення.

Вважаю, що метод Монтессорі дасть діткам всі важелі, щоб стати щасливими, думаючими і активними членами суспільства.
Наталія
Я викладач музики, практик Орф і Монтессорі підходу.
8 років назад я дізналась про принципи Орф-педагогіки і буквально закохалась у цей підхід до музичного розвитку дитини. Він дуже близько перегукується із системою освіти М.Монтессорі, адже тут поєднуються чітка структура, освоєння певних (музичних) навичок та власне волевиявлення дитини у даному моменті. Працюючи у Монтессорі-школах та садочках Києва, я з задоволенням спостерігала, як ці дві освітні практики гармонійно доповнюють одна одну. З того часу я удосконалюю свою освіту на численних семінарах та конференціях знаних практиків Орф-підходу: Даг Гудкін(США), Ангеліка Вольф, Я.Рубін (Австрія), Л.Поспішилова (Чехія), Т.Борош (Словакія), М.Кьонка, Я.Томковська (Польща), Т.Рокитянська, І.Шестопалова (Росія) та вітчизняних викладачів: С.Фір, Т.Черноус. Отримала сертифікат «Мова дзвіночків Монтессорі, АМІ»(М.Ульріх).
Також навчалась за системою Kindermusik. Володію українською, російською та англійською мовою, але люблю і користуюсь репертуаром різних країн світу. Намагаюсь познайомити дітей з якомога більшою кількістю якісної та красивої музики: від фольклору до класики, від дитячого репертуару – до джазу.
В моїй роботі мене найбільше приваблює спостерігати за творчістю діток в середині створюваної моделі, адже під час уроку ми не лише освоюємо ритми, вокалізацію, основні музичні прийоми, але й багато рухаємось, створюємо візуальні моделі та навіть невеличкі театральні постановки. І все це спільними творчими зусиллями «викладач – діти». Основним своїм завданням я вважаю закохати дітей у музику, дати їм відчути, що музикувати – це доступно, розвивати їх внутрішнє чуття до музики і до краси.
Приходьте у гостi!
Залиште свiй контакт i ми проведемо для вас
екскурсiю по садочку UMAMI
Нашi контакти
Київ, вул. Гончарна, 7a
Режим роботи:
9:00 - 17:00
Made on
Tilda