UMAMI
Umami — це місце, де ми не вчимо дітей, а лише створюємо умови, в яких їм цікаво навчатися. Ідея створити дитячий садочок Umami з'явилася ще 8 років тому, з появою в мене першої дитини, а потім і пошуками безпечного місця за межами будинку, де б вона могла проводити час, спілкуватися з однолітками та дорослими, рости і розвиватися. На жаль, на той час нічого подібного в Україні я не знайшла, і стала займатися з дитиною сама. Згодом ми переїхали в Австрію, і там я побачила, які можуть бути дитячі садочки й школи, стосунки між учителем та учнем. І мене це надихнуло. З того часу, під час подорожей, я обов'язково відвідую дитячі садочки та школи, занотовую все, що хочу перейняти або навпаки, чого точно не хочу. За цей час я познайомилася з багатьма професіоналами своєї справи, сама пройшла навчання на педагога у тренерів Голландської школи Монтессорі та точно зрозуміла, що я готова і потрібно починати!
Юлiя, засновниця UMAMI
Команда
Про нас
Лоліта
У мене педагогічна освіта, і ще в студентські роки, коли я проходила практику в школах та була вожатою в дитячих таборах, я розуміла, що з традиційною освітою щось не так. Потім, дізнавшись про підход Монтессорі на курсах від NMV і AMI, я усвідомила, що ця методика є втіленням всіх моїх переконань щодо виховання дітей. Після закінчення інституту, моя діяльність була більше спрямована в адміністративну сферу, де я і відкрила в собі організаторські та управлінські здібності.

Після того, як я закінчила МВА, у мене з'явилася можливість отримати ідеальну роботу, де поєдналися два моїх профільних напрямки, — бути директором UMAMI.
Ольга
Мене звати Ольга, усе свідоме життя я цікавлюся педагогікою.

Мені подобається втілювати принципи філософії Марії Монтессорі не лише в класі, а й у багатьох інших сферах спілкування з дітьми: у домашньому вихованні, спорті, на музичних заняттях, літературному та кулінарному гуртках тощо.

Маю кількарічний досвід роботи в тоддлер-класі, а також необхідні знання для викладання у класі 3-6. Цікавлюся новітньою філософією освіти, етнопедагогікою загалом і втіленням національних освітніх ідеалів у різних культурах зокрема. Розробляю матеріали для домашньої дошкільної освіти, що базується на педагогічних здобутках Марії Монтессорі. Займаюся волонтерською діяльністю, пов'язаною з інклюзивною освітою, з 2007 року.

Одне з моїх найбільших захоплень — дитяча література. Популяризую сімейне читання, роблю огляди на дитячі книги, проводжу майстер-класи зі створення книжок для найменших діток, веду літературний гурток, роблю записи аудіокниг для дошкільнят. Брала безпосередню участь у створенні дитячої сільської бібліотеки. Вірю, що прищеплена змалку любов до читання — одна з найкращих інвестицій в освіту дитини. Володію розмовною англійською, маю досвід усного перекладу (англійська/ українська). Вивчаю арабську та тюркські мови. Маю музичну освіту (фортепіано), співаю та граю на блок-флейті. Постійно поглиблюю знання з дитячої психології, невідкладної медичної допомоги та здорового дитячого харчування.

Дуже тішуся, що ідеї Марії Монтессорі поволі модернізують сучасний український освітній простір. Впевнена, що чим більше садочків і шкіл свідомо будуватимуть свою роботу за принципами поваги до дитини та слідування за її інтересами, намагатимуться розкрити унікальний потенціал кожного малюка, тим швидше настануть довгоочікувані докорінні позитивні зміни в нашому суспільстві та далеко за його межами! Бо, як слушно зауважила Марія Монтессорі, кожна новонароджена дитина — надія та обіцянка людству.
Наталія
Я викладач музики, практик Орф і Монтессорі підходу.
8 років тому я дізналась про принципи Орф-педагогіки і буквально закохалась у цей підхід до музичного розвитку дитини. Він дуже близько перегукується із системою освіти М.Монтессорі, адже тут поєднуються чітка структура, освоєння певних (музичних) навичок та власне волевиявлення дитини у даному моменті. Працюючи у Монтессорі-школах та садочках Києва, я з задоволенням спостерігала, як ці дві освітні практики гармонійно доповнюють одна одну. З того часу я удосконалюю свою освіту на численних семінарах та конференціях знаних практиків Орф-підходу: Даг Гудкін(США), Ангеліка Вольф, Я.Рубін (Австрія), Л.Поспішилова (Чехія), Т.Борош (Словакія), М.Кьонка, Я.Томковська (Польща), Т.Рокитянська, І.Шестопалова (Росія) та вітчизняних викладачів: С.Фір, Т.Черноус. Отримала сертифікат «Мова дзвіночків Монтессорі, АМІ»(М.Ульріх).

Також навчалась за системою Kindermusik. Володію українською, російською та англійською мовою, але люблю і користуюсь репертуаром різних країн світу. Намагаюсь познайомити дітей з якомога більшою кількістю якісної та красивої музики: від фольклору до класики, від дитячого репертуару – до джазу.

В моїй роботі мене найбільше приваблює спостерігати за творчістю діток в середині створюваної моделі, адже під час уроку ми не лише освоюємо ритми, вокалізацію, основні музичні прийоми, але й багато рухаємось, створюємо візуальні моделі та навіть невеличкі театральні постановки. І все це спільними творчими зусиллями «викладач – діти». Основним своїм завданням я вважаю закохати дітей у музику, дати їм відчути, що музикувати – це доступно, розвивати їх внутрішнє чуття до музики і до краси.
Юлія
Мене звати Юля і я Монтессорі педагог не тільки за дипломом, а й за покликанням.

Діти вабили мене усе моє життя!
Познайомилась я з цим методом ще 4 роки тому, коли в мене почали виникати питання щодо моїх одноліток: чому свідома людина не може зрозуміти, яке її покликання у 25-30 років та шукає себе в цьому світі? Як виявилось, на це запитання відповідь захована в нашому дитинстві, а саме у віці 0-6.

Отримавши освіту Монтессорі педагога 3-6, я зрозуміла, що хочу пізнати дітей віком 0-3, що саме зараз я і роблю (вчусь на Монтессорі педагога 0-3).

Я зрозуміла що моє життя, моє кредо – «допоможи мені зробити це самому» і є метод Монтессорі. Цей метод виховує самостійних, вільних, впевнених дітей, які розуміють свої потреби, розуміючи навички, які вдаються краще за все, і що їм потрібно ще розвивати.

Я обожнюю вивчати дітей, спостерігати за ними, адже вони багато чому можуть навчити нас!
Альона
Привіт, я Альона і я люблю всіх дітей на планеті🥰

Саме любов до крихіток підштовхнула мене обрати професію педагога. Навчаючися в університеті, я зрозуміла, що самого почуття мало, аби виховувати нове покоління, і я зазирнула у світ дитячої психології. Так, тепер я соціальний педагог та практичний психолог, і я з задоволенням працюю в цій сфері.

Найголовнішим я вважаю емоційний стан дитини, тому працюючи з дітками, ми багато сміємось, граючи навчаємось і знаходимо компроміси в будь-яких спірних питаннях.

Принцип Монтессорі став близький мені, як тільки я почала занурюватися у вивчення цієї методики. " Маленькі дорослі" - саме так я називаю своїх учнів.
Приходьте в гостi!
Залиште свiй контакт, i ми проведемо для вас
екскурсiю садочком UMAMI
Нашi контакти
Київ, вул. Гончарна, 7a
Режим роботи:
8:30 - 19:00