UMAMI
Umami — це місце, де ми не вчимо дітей, а лише створюємо умови, в яких їм цікаво навчатися. Ідея створити дитячий садочок Umami з'явилася ще 8 років тому, з появою в мене першої дитини, а потім і пошуками безпечного місця за межами будинку, де б вона могла проводити час, спілкуватися з однолітками та дорослими, рости і розвиватися. На жаль, на той час нічого подібного в Україні я не знайшла, і стала займатися з дитиною сама. Згодом ми переїхали в Австрію, і там я побачила, які можуть бути дитячі садочки й школи, стосунки між учителем та учнем. І мене це надихнуло. З того часу, під час подорожей, я обов'язково відвідую дитячі садочки та школи, занотовую все, що хочу перейняти або навпаки, чого точно не хочу. За цей час я познайомилася з багатьма професіоналами своєї справи, сама пройшла навчання на педагога у тренерів Голландської школи Монтессорі та точно зрозуміла, що я готова і потрібно починати!
Юлiя, засновниця UMAMI
Команда
Про нас
  • Ольга
    Ще зi студентських рокiв я зрозумiла, що хочу пов'язати своє життя та роботу з дiтьми. Я дуже люблю дiтей! Вони наповнюють мене силою, радiстю та натхненням.

    Маю психологiчну освiту та педагогiчний досвiд роботи. Працюючи у звичайному садочку, я швидко зрозумiла, що в мене iнший погляд на виховання та спiлкування з дiтьми.

    Я перейнялася iдеєю гуманної педагогiки та вирiшила, що до своїх дiтей буду застосовувати саме Монтессорi-метод у вихованнi. Пiсля народження сина, фiлософiя методу стала частиною нашого життя. Зараз я ще бiльше пiзнаю та вивчаю методику.

    Основний принцип методу — слiдувати за дитиною.
    Цей садочок створено з любов'ю та турботою про малюкiв. Це атмосфера доброзичливостi, поваги, взаєморозумiння та дружби серед дiтей, педагогiв i батькiв.
  • Юлія
    Мене звати Юля і я Монтессорі педагог не тільки за дипломом, а й за покликанням.

    Діти вабили мене усе моє життя!
    Познайомилась я з цим методом ще 4 роки тому, коли в мене почали виникати питання щодо моїх одноліток: чому свідома людина не може зрозуміти, яке її покликання у 25-30 років та шукає себе в цьому світі? Як виявилось, на це запитання відповідь захована в нашому дитинстві, а саме у віці 0-6.

    Отримавши освіту Монтессорі педагога 3-6, я зрозуміла, що хочу пізнати дітей віком 0-3, що саме зараз я і роблю (вчусь на Монтессорі педагога 0-3).

    Я зрозуміла що моє життя, моє кредо – «допоможи мені зробити це самому» і є метод Монтессорі. Цей метод виховує самостійних, вільних, впевнених дітей, які розуміють свої потреби, розуміючи навички, які вдаються краще за все, і що їм потрібно ще розвивати.

    Я обожнюю вивчати дітей, спостерігати за ними, адже вони багато чому можуть навчити нас!
  • Альона
    Привіт, я Альона і я люблю всіх дітей на планеті🥰

    Саме любов до крихіток підштовхнула мене обрати професію педагога. Навчаючися в університеті, я зрозуміла, що самого почуття мало, аби виховувати нове покоління, і я зазирнула у світ дитячої психології. Так, тепер я соціальний педагог та практичний психолог, і я з задоволенням працюю в цій сфері.

    Найголовнішим я вважаю емоційний стан дитини, тому працюючи з дітками, ми багато сміємось, граючи навчаємось і знаходимо компроміси в будь-яких спірних питаннях.

    Принцип Монтессорі став близький мені, як тільки я почала занурюватися у вивчення цієї методики. " Маленькі дорослі" - саме так я називаю своїх учнів.
  • Олександра
    Привіт, я Олександра)

    Усе своє свiдоме життя я цiкавилася педагогiкою та психологiєю.

    Познайомившися з методом Монтессорi, я зрозумiла, що це найкращий метод, адже вiн базується на науковiй педагогiцi з урахуванням дитячої психологiї та фiзiологiї. Завдяки методу Монтессорi дiти зростають самостiйними, впевненими в собi та найголовнiше — щасливими.

    Важливою особливiстю методу Монтессорi є врахування сенситивних перiодiв у розвитку дитини (чутливих перiодiв до заняття тiєю чи iншою дiяльнiстю) та надання дитинi свободи. Дитина сама обирає дидактичний матерiал (вiдповiдно до її сенситивного перiоду) та тривалiсть роботи з ним.

    У садочку менi дуже подобається те, що дiти мають можливiсть, у комфортному для них темпi, здобувати навички самообслуговування та пiклуватися про навколишнє середовище, що розвиває у них почуття власної гiдностi та самоповаги.
  • Юлiя
    Мене звати Юлiя, за освiтою та покликанням я художник, педагог, асистент Монтессорi-педагога у групi 3-6 рокiв.

    Я дуже люблю працювати з дiтками, передавати їм свої знання та навички, та бачити результат, з яким дiтки виходять пiсля навчання. Це дуже надихає, окриляє та дає розумiння, що я роблю великий внесок у розвиток майбутнього поколiння🤗.

    Моє знайомство саме з методикою Монтессорi бере свiй початок ще з 2015 року. Я закохалась у неї ще з часiв навчання в педагогiчному унiверситетi. Пiсля того, як я побачила все в роботi, не було сумнiву, що це найкраще, що можна дати своїм дiтям.

    Чому саме педагогiка Монтессорi?
    Вона дає право вибору дитинi, чим вона хоче займатися, не нав'язує, привчає їх до самонавчання, пiдвищує добробут дiток, вчить вiдстоювати свої кордони, i все це супроводжується вiдчуттями щастя, процвiтання, психологiчного комфорту, та робить людей у майбутньому бiльш продуктивними в роботi й творчостi.

    Цi фактори вплинули на мiй вибiр у сферi педагогiки. Вважаю свою справу дуже корисною для суспiльства, тому що саме на нас лежить вiдповiдальнiсть за те, яким буде майбутнє поколiння, i ми закладаємо цей фундамент розвитку людини.
Приходьте в гостi!
Залиште свiй контакт, i ми проведемо для вас
екскурсiю садочком UMAMI
Нашi контакти
Київ, вул. Гончарна, 7a
Режим роботи:
8:30 - 19:00